środa, 12 października 2016

115. - "OOBE Ścieżka Serca"


 "OOBE Ścieżka Serca"
Robert Noble          

„Życie jest niezmierzoną tajemnicą.”

Robert Noble jest jednym z najbardziej znanym podróżnikiem astralnym w Polsce. Od dzieciństwa interesował się zjawiskami paranormalnymi i poszukiwał odpowiedzi na odwieczne pytania: Kim jestem?, Po co się urodziłem? Jaki jest mój cel? W wieku 11 lat zetknął się z książkami Roberta Monroe'a, który opisywał swoje doznania w świecie astralnym. Początkowo pragnął jedynie doświadczyć wyjścia z ciała sądząc, że będzie wówczas duchem obserwującym swoje fizyczne ciało i inne osoby. W trakcie poznawania procesu, coraz bardziej wgłębiał się w zagadnienie OOBE i odkrył nieznane mu warstwy duchowej rzeczywistości. Rozumiał, że wychodzenie z ciała wiąże się ściśle z rozwojem duchowym i jest to jeden z elementów poznawania siebie. Dzięki temu ma w sobie dużo pokory i skromności pisząc o sobie: „Nie posiadam żadnych talentów, jestem zwykłym, przeciętnym człowiekiem. Nic mnie nie wyróżnia.”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze sa mile widziane, lecz proszę o podpisywanie ich, chociazby imieniem. Anonimowe wpisy o charakterze spamu bedą usuwane. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :).