czwartek, 12 stycznia 2017

Nowe lektury


Z Nowym Rokiem dotarły do mnie kolejne książki z Wydawnictwa Illuminatio. Dwie to propozycje w ramach wydawnictwa "Samsara" i jedna z "Wydawnictwa Kobiecego". Każda ma inny charakter i temat. Poniżej krótkie notki redakcyjne i linki do moich recenzji:

"Cytrynowy Sad" to nieco odmienna lektura od tych dotychczasowych, które miałam przyjemność recenzować, gdyż jest to historia miłosna mówiąca o sile współczucia i potędze  wiary w moc budowania wszystkiego od nowa osadzona w pięknej scenerii gór Santa Monica. [przeczytaj moją recenzję]

"Moje życie po śmierci"  to wyjątkowy pamiętnik z Nieba. Jego niezwykłość polega na tym, że mamy możliwość prześledzić krok po kroku historię tego, co zdarzyło się po śmierci młodego chłopaka. Chociaż brzmi to zdecydowanie niewiarygodnie, słowa wychodzą bezpośrednio z ust… Erika. W jaki sposób dwudziestojednolatek skontaktował się ze światem żywych? Jego dusza przejęła ciało medium Jamie Butler i natchnęła ją do mówienia głosem Erika. [przeczytaj moją recenzję]

"Mądrość serca" to świeżutka, tegoroczna nowość wydana nakładem Wydawnictwa Samsara. Stanowi niezastąpiony poradnik o tym, jak pogodzić rozwój duchowy i techniki medytacji z zachodnim stylem życia. Pozycja idealna dla osób poszukujących duchowej równowagi oraz wewnętrznego spokoju. Została napisana przez wytrawnego nauczyciela duchowego, psychologa i mistrza medytacji o międzynarodowej renomie. Jack Kornfield omawia kolejno wszystkie najistotniejsze wyzwania i problemy życia duchowego we współczesnym świecie. [przeczytaj moją recenzję]


1 komentarz:

  1. "Cytrynowy sad" - spodobał mi się ten tytuł i myślę że po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze sa mile widziane, lecz proszę o podpisywanie ich, chociazby imieniem. Anonimowe wpisy o charakterze spamu bedą usuwane. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :).